Slider
دستگاع ضد عفونی کننده دست هوشمند دیواری

دستگاه ضدعفونی کننده هوشمند دست و اشیاء دیواری بسیار شیک و کم مصرف

تولید دستگاه ضد عفونی کننده اتومات

ویروس کرونا بخشی از زندگی امروز بشر است و به ناچار این ویروس مهمان ناخوانده مردم جهان شده است.

مقابله با این ویروس با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و استفاده از دستگاه ضد عفونی کننده دست اتومات و استفاده از ماسک است.

 متخصصان به ویروس اشاره می کنند و شستشوی مداوم دست است. از آنجا که یکی از دلایل انتقال این ویروس لمس اشیاء آلوده است .

دستگاه ضدعفونی کننده هوشمند
دستگاه ضد عفونی کننده مدل یک لیتری

دلیل ساخت دستگاه ضد عفونی کننده دست:

با توجه به احساس تکلیف و وظیفه انسانی ، شرکت دانش بنیان الکتروآسا برای بهبود سلامت جامعه و کمک به کاهش شیوع افراد به ویروس کرونا ، ضدعفونی کننده اتوماتیک دست  و کیت آزمایشگاهی تشخیص کرونا آنتی ژن و آنتی بادی  , طراحی و تولید کرده است.

این تولیدات نسبتا به روز بوده و مناسب بحران جهانی ویروس کرونا است.

البته تولیدات دیگر این شرکت شامل و ماسک های قابل شستشوی ، پرتودهی شده با اشعه گاما و همچنین محلول ضد عفونی کننده عطری است.

عملکرد دستگاه ضد عفونی کننده :

دستگاه ضد عفونی کننده دست  که  به دستگاه  ضد  عفونی کننده دست دیواری و گاهی دستگاه ضد عفونی کننده کارت بانکی شهرت دارد .

این دستگاه با حساسیت بالا نسبت به محیط بر اساس سنسور های التراسونیک کار کرده و نازل پاشش آن قطرات الکل یا ضد عفونی کننده های کلر و … را به صورت اقتصادی و  حداقل مصرف و حداکثر  راندمان انجام می دهد .

ضدعفونی کننده دستی اتوماتیک شرکت دانش بنیان الکتروآسا محصولی کاملاً کاربردی است. که برای مقابله با ویروس کرونا و افزایش سطح بهداشت عمومی طراحی و تولید شده است.

دستگاه ضد عفونی کننده بهینه شده 2 لیتری

استاندارد سازی محصول :

این محصول بر اساس رعایت پروتکل های بهداشتی و اصل فاصله گذاری اجتماعی طراحی شده است . که کاربر می تواند بدون نیاز به تماس فیزیکی با دستگاه ، دست های خود را ضد عفونی کند.

این محصول در بیمارستان ها ، کلینیک های پزشکی ، فروشگاه ها ، سازمان ها و دفاتر ، موسسات آموزشی ، هتل ها و رستوران ها ، بانک ها ، کارخانه های صنعتی ، مساجد و … قابل استفاده است.

مزایای ضد عفونی کننده :

یکی دیگر از مزایای استفاده از ضدعفونی کننده دست اتوماتیک کنترل و صرفه جویی در مصرف مواد ضدعفونی کننده است.

یک سنسور الکترونیکی دقیق در این دستگاه تعبیه شده است که هنگام قرار دادن دست در محفظه یکپارچه ، فرمان پاشش را به سایر اجزا صادر می کند.

این دلیل باعث صرفه جویی و کاهش مصرف مواد ضد عفونی کننده می شود و همچنین از تماس فیزیکی کاربر جلوگیری می کند.

ارسال