Slider

همه چیز درباره ی جی پی اس

در این مقاله قصد داریم ردیاب خودرو و به ویژه جی پی اس ( GPS ) خودرو ، ویژگی ها و نیاز به استفاده از این دستگاه در خودروها و وسایل نقلیه را معرفی کنیم.

ما همچنین به طور خاص محصول طراحی شده توسط الکترو آسا ، نحوه خرید آن و نماینده فروش ردیاب خودرو الکترو آسا را توضیح می دهیم. ردیاب خودرو به دلیل مزایایی که دارد می تواند چیزی فراتر از یک برنامه ردیابی باشد و با ارائه قابلیت های مختلف به کاربر به یکی از نیازهای اساسی هر وسیله نقلیه تبدیل شود.

ردیاب اتومبیل یک وسیله کوچک قابل حمل است که با نشان دادن موقعیت اتومبیل و وسیله نقلیه در موارد اضطراری و سرعت بخشیدن به کارهای امداد و نجات ، می تواند از سرقت اتومبیل ، مشکلات و بحران بیش از حد جلوگیری کند.

ردیاب جی پی اس ماشین چیست؟

ابتدا توضیح می دهیم ردیاب خودرو چیست و ساختار آن چیست؟ ردیاب اتومبیل ، که توسط بسیاری به عنوان دزدگیر اتومبیل شناخته می شود ، ترکیبی از دستگاه ردیابی خودرو و یک برنامه نرم افزاری برای دریافت ، ارسال و پردازش اطلاعات است.

سیستم های ردیابی وسایل نقلیه مدرن معمولاً از یک یا ترکیبی از فناوری های ردیابی اینترنتی GPS ، GLONASS و اینترنت استفاده می کنند که امکان پیمایش ، موقعیت مکانی و ارتباط راننده را  ایجاد می کند.

به این ترتیب ، هر اتومبیل از طریق ماهواره یا اینترنت سیگنالی را برای نمایش به تلفن همراه یا رایانه ارسال می کند. اگرچه ردیاب برای اهداف شخصی و شخصی نیز مورد

استفاده قرار می گیرد و برای محافظت از وسیله نقلیه ، کنترل و مکان یابی افراد استفاده می شود ، اما استفاده تجاری از آن ، به ویژه برای ناوگان خودرو ، می تواند نتایجی مانند کارایی ناوگان داشته باشد. ، کاهش مصرف سوخت ، مدیریت بهینه دارایی و نظارت بر راننده را دریافت کنید.

ردیاب الکترو آسا از دو قسمت سخت افزار و نرم افزار تشکیل شده است. برای مشاهده دموی برنامه می توانید به لینک پانل برنامه ردیابی مراجعه کرده و برای اطلاع سریع از قیمت و مشخصات دستگاه ، مقاله زیر را بخوانید یا برای تماس با مشاوران ما به این قسمت بروید .

در اینجا دو قسمت اصلی ردیاب خودرو و عملکرد هر یک از موارد زیر آورده شده است:

نرم افزار نظارت بر برنامه شامل اپلیکیشن و نرم افزار ها  و برنامه ردیابی و مسیر یابی

نرم افزار یا برنامه ردیابی اتومبیل بخشی است که وظیفه دارد سیگنال های دریافتی را به اطلاعات قابل مشاهده تبدیل کند که از طریق آن می توانید موقعیت ماشین و مسیرهای پیموده شده را مشاهده کنید. نقشه گرافیکی که معمولاً از Google Maps بارگیری می شود ، به راحتی مکان اتومبیل را مشخص می کند.

اپلیکیشن و برنامه ردیابی ماشین  الکترو آسا

این برنامه همچنین به شما امکان می دهد اطلاعات را ذخیره کنید ، با ماشین به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید ، صدای کابین را گوش دهید. حتی اطلاعاتی مانند باز کردن درب اتومبیل ، استارت ماشین ، حرکت و توقف ، ورود به یک منطقه خاص مانند طرح ترافیک ، سطح سوخت خودرو. ماشین و بسیاری از اطلاعات دیگر را می توان در برنامه مشاهده کرد.

دستگاه ردیابی خودرو الکترو آسا

قطعه یا دستگاهی که روی ماشین نصب شده ، قسمت سخت افزاری ردیاب است. این دستگاه یا مجهز به GPS است یا علاوه بر GPS از اینترنت برای ارسال اطلاعات نیز استفاده می کند . دستگاه های ردیابی انواع مختلفی دارند. آهن ربا ، کابل ، تصحیح کننده ، فندک و سیم از نمونه های رایج این دستگاه است.

دستگاه های ردیابی به دو نوع منفعل  یا آفلاین و فعال یا آنلاین تقسیم می شوند.

ردیاب غیرفعال مکان و سرعت وسیله نقلیه و هر آنچه را که در طول یک دوره رفت و برگشت از وسیله نقلیه اتفاق افتاده است ذخیره می کند و هنگام بازگشت وسیله نقلیه از وسیله نقلیه جدا شده و به رایانه متصل می شود برای تجزیه و تحلیل و دریافت اطلاعات.

اما  ردیاب آنلاین که محبوبیت بیشتری نسبت به مورد قبلی دارد و از آن برای جلوگیری از سرقت اتومبیل و ردیابی فوری استفاده می شود ، هر آنچه را که اتفاق می افتد بصورت آنلاین برای برنامه نصب شده روی تلفن همراه ارسال می کند.

دستگاه ردیابی خودرو الکترو آسا به عنوان جدیدترین و بهترین ردیاب خودرو در بازار ایران ، هم از قابلیت های منفعل و هم از قابلیت های فعال برخوردار است.

هدف استفاده از ردیاب اتومبیل

توجه داشته باشید که هدف اصلی ردیاب خودرو این است که شما را از محل قرارگیری وسیله نقلیه در همه زمان ها مطلع سازد. به عنوان مثال ، اگر اتومبیل شما به سرقت رفته باشد ، اما قبلاً ردیاب خودروی خود را نصب کرده باشید ، می توانید محل دقیق اتومبیل را در اختیار پلیس قرار دهید و در اسرع وقت ماشین را متوقف کنید.

هدف دیگر استفاده از ردیاب اتومبیل نظارت بر رفتار رانندگی نوجوانان در خانواده است.

سخت افزار ردیابی اتومبیل علاوه بر نشان دادن موقعیت مکانی فرد ، اطلاعات دقیقی در مورد زمان و مکان شخص و همچنین بلیط های تند و سریع هنگام رانندگی در اختیار شما قرار می دهد.

به طور کلی ، هدف از استفاده از تجهیزات ردیابی خودرو ، دانستن مکان فعلی اتومبیل و یا اینکه اتومبیل شما از قبل در چه وضعیتی قرار دارد.

علاوه بر اهدافی که ذکر شد ، باید توجه داشته باشید که ممکن است برخی افراد سودجو برای دستیابی به اهداف غیرمعمول خود دستگاه ردیابی را بر روی ماشین شما نصب کنند و از مکان و مسیر شما مطلع شوند. بنابراین ، اگر به این امر مشکوک هستید ، می توانید با مشاوره با کارشناسان از آن جلوگیری کنید.

انواع ردیاب خودرو

جالب است بدانید که استفاده از دستگاه ردیابی برای کاربران بسیار آسان است.

بهترین راه برای آشنایی با عملکرد تجهیزات ردیابی مراجعه به کتابچه راهنمای محصول است که نحوه استفاده کامل و کامل از آن را توضیح می دهد.

ردیاب متصل به برق  مستقیم خودرو

برخی از ردیاب ها برای اتصال برق  مستقیم خودرو طراحی شده اند. مزیت این ردیاب ها این است که آنها انرژی و شارژ مورد نیاز را از اتصال به رابط دریافت می کنند و نیازی به شارژ دوره ای ندارند.

بنابراین کار با این گروه از پیروان به دلیل نوع خوراک بسیار آسان است. اما به دلیل قرارگیری ردیاب ، در زمان سرقت خودرو می تواند مشکل ساز شود. سارقان دستگاه را از ماشین خارج می کنند.

ردیاب متصل به پریز فندکی ماشین

انواع دیگر ردیاب ها شامل گروهی است که در محل سوکت فندک اتومبیل نصب شده و کار با این گروه بسیار ساده است. اما علاوه بر این مزیت ، می توان به محدودیت استفاده از این نوع ردیاب ها به دلیل نوع سوکت آن اشاره کرد. برخی از این آشکارسازها هنگام توقف رانندگی از باتری نیز استفاده می کنند.

بنابراین ، در این زمان باید آشکارساز جدا شود تا باتری از بین نرود. این نوع ردیاب ها به دلیل موقعیت مکانی ، در صورت سرقت نیز از امنیت کمتری برخوردار هستند.

ردیاب مجهز به باتری

یکی از ایمن ترین و بهترین نوع ردیاب های اتومبیل ردیاب هایی است که با باتری داخلی تغذیه می شوند. این بدان معنی است که این گروه از ردیاب ها می توانند در هر مکانی از اتومبیل که منبع تغذیه خارجی ندارد نصب شوند. این نوع ردیاب ها باید به صورت دوره ای شارژ شوند در غیر این صورت خراب می شوند.

پس از نصب هر گروه از ردیاب ها در ماشین خود ، می توانید با استفاده از برنامه تلفن همراه یا نرم افزار موجود در نسخه های مختلف ویندوز و اندروید ، مکان ماشین را با تلفن همراه یا رایانه و رایانه لوحی خود کنترل کنید. .

ردیاب متصل به برق  مستقیم خودرو  و  مجهز به باتری :

یکی از  بهترین  ترین و یرترین  نوع ردیاب های اتومبیل است که با باتری داخلی تغذیه می شوند. 

و همزمان نیز از برق خودرو استفاده میکند در صورت  قطع شدن برق خودرو  برق کمکی باتری وارد مدار میشود . این بدان معنی است که این گروه از ردیاب ها می توانند در هر مکانی از اتومبیل که منبع تغذیه خارجی ندارد نصب شوند. این نوع ردیاب ها  نیاز  به شارژ  به صورت دوره ای  ندارند .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال